Freya
Freya nie je len mobilná aplikácia pre vodičov. Je to tiež prehľadný a dostupný portál pre manažérov / dispečerov / zákaznícky servis, kde vidíte všetky aktuálne trasy pod drobnohľadom.
Po dokončení optimalizácie môžete posielať plánované trasy priamo z Tasha alebo odkiaľkoľvek cez API. Vodič tak presne vie, čo ho v daný deň čaká a dispečer alebo manažér môže sledovať aktuálnu polohu všetkých vodičov, percento doručených objednávok, či dôvody nedodania.
Čo Freya prináša?
Zjednodušenie práce pre vodičov a dokonalá kontrola nad tým, čo sa práve deje a kde. Freya vám umožňuje flexibilne reagovať na požiadavky vašich zákazníkov bez zbytočnej byrokracie, desiatok e-mailov či dokonca tlačených pokynov. Vyskúšajte demo ešte dnes.
Výhody pre manažérov
- Podrobné údaje na vyhodnotenie výkonu vodiča a nákladov na trasu
- Lepší zákaznícky servis
- Zvýšenie kapacity riadiacej miestnosti
- Kontrola nad vlastnými a externými dopravcami
- Podpora autonómneho plánovania
- Automatizácia fakturácie
Výhody pre dispečerov
- Informácie o doručených a nedoručených objednávkach
- Sledovanie priebehu odchýlok trasy
- Aktuálna poloha vozidiel
- Prehľad zberu obalov
- Prehľady časov vykládky / nakládky
- Možnosť okamžitej aktualizácie trasy
Výhody pre vodičov
- Rýchle spojenie s dispečerským centrom
- Zákaznícke SMS správy na mieru vrátane šablón
- Platba kartou cez telefón
- Itinerár trasy, zoznam zákazníkov a položky, ktoré majú byť doručené / vyzdvihnuté
- Digitálne odovzdávacie protokoly vrátane fotografií a podpisov
- Nakladanie a výdaj cez EAN / QR kód
- Spojenie s preferovanou mobilnou navigáciou
Ako Freya funguje
- Plánované trasy je možné posielať cez restAPI odkiaľkoľvek alebo ich možno vytvárať priamo na portáli*
- Všetko, čo je možné vidieť na portáli, má k dispozícii aj vodič
- V prípade výpadku dát vodiča si mobilná aplikácia všetko uloží v offline režime a odošle ihneď po pripojení
- Aktualizované informácie o stave objednávky je možné priebežne sťahovať cez API do vášho systému, čo umožňuje napríklad okamžité zaslanie faktúry klientovi
- Mobilná aplikácia je dostupná cez Google Play a je možné ju nainštalovať aj priamo do Smart platobných terminálov
- Portál je optimalizovaný pre všetky bežné prehliadače
8 hlavných dôvodov pre Freyu
Úspory
Zníženie nákladov na komunikáciu medzi dispečerom a vodičom a vodičom so zákazníkom, už žiadne papierovanie.
Kompletný prehľad úloh
Podrobný zoznam objednávok v optimalizovanom poradí.
Log aktivít
Dokonalý prehľad o stave úloh, sledovanie času a geolokácie, automatické zaznamenávanie času a súradníc akcií, kniha jázd.
Fotodokumentácia a podpis klienta*
Možnosť priložiť k objednávkam fotografie, napr. doklad o doručení alebo poškodení tovaru.
QR/čiarové kódy*
Na ukladanie a odstraňovanie objednávok vrátane upozornenia, ak sa pokúšate odstrániť nesprávny balík.
Navigácia do cieľa
Quick Launch Map List, Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic a ďalšie navigačné aplikácie.
Automatizácia správ
Vďaka priebežnej aktualizácii stavu objednávky môžete zo svojho systému odosielať prehľady, dodacie listy alebo faktúry ihneď po doručení.
Personalizácia
Nastavenie vlastných formulárov s možnosťami: – len na čítanie, – úprava vodičom povinná na dokončenie úlohy*, – úprava vodičom voliteľná.
Cenník Freya
Za používanie aplikácie Freya platíte mesačný poplatok na základe rozsahu služieb a počtu účtov (používateľov/mobilných zariadení).
Freya verzia Start
Už dnes môžete začať jazdiť s verziou Start. Má všetko, čo potrebujete na efektívne riadenie dodávok. Vyberte si verziu Premium na podporu QR a čiarových kódov alebo platieb kartou.
Ako implementovať Freyu
O všetko sa postaráme, vysvetlíme ovládanie.
Pohodlná inštalácia
Vytvoríme vám účet na diaľku. Mobilnú aplikáciu si môžete stiahnuť z Google Play. Používateľov si spravujete sami.
Bezproblémové prepojenie so systémom Tasha
Freya pokračuje tam, kde Tasha odchádza. Spojenie nechajte na nás. Pokiaľ potrebujete prepojenie s iným systémom, na vyžiadanie pošleme odkaz a prístupové údaje ku Swagger dokumentácii.
Školenie
Vďaka premyslenému a jednoduchému dizajnu nie je potrebné žiadne školenie vodiča a používanie je úplne intuitívne. Používatelia portálu sa s ním naučia pracovať za pár minút.
Bezplatný mesačný test s ostrými dátami
Dva účty pre vodičov a účet pre dispečerov, manažérov a call centrum. Skúste to a rozhodnite sa.
Máte otázky?
Zavolajte na +420 775 865 185, pošlite e-mail na info@solvertech.com alebo použite chat.