O nás

Sme nadšení hľadaním najlepších ciest.

Vznik Solvertechu

Vznikli sme ako súčasť procesu automatizácie trhu, čo je logickým vyústením technologického pokroku posledných rokov. Aplikujeme matematické modely do plánovania rozvozu.

Kto sme a čo robíme

Všetky interné tímy Solvertechu pracujú s jediným cieľom, a to je dodaný a úspešne naimplementovaný produkt so zapracovaným detailom plánovania.

Produkty a ich využitie

Pracujeme so spoločnosťami pôsobiacimi ako v B2B, tak aj v B2C. Riešime rozvozné problémy štandardné, aj špecifické, kde využívame širšiu škálu produktov pre iné druhy plánovania.

Čo robíme? Hľadáme cesty.

Sme popredným českým dodávateľom softvéru pre logistiku distribúciu. Hlavným benefitom produktov je úspora dopravných nákladov a skrátenie dodacích lehôt.

Našimi klientmi sú firmy s jedným vozidlom aj veľkými vozovými parkami. Na českom trhu pôsobíme od roku od roku 2009. Máme bohaté skúsenosti aj s implementáciami na Slovensku, v Poľsku, Rakúsku, Maďarsku, Kanade, Austrálii a Veľkej Británii, kde sme s podnikaním začínali.

Pretože k našim programom vlastníme všetky práva, vieme ponúknuť skutočne individuálny prístup a riešenie na mieru vašim potrebám.

Ako čas letel

2006
Tomáš Pajonk pracuje na softvérových projektoch pre britského zákazníka MapMechanics. Prvýkrát vytvoril algoritmus na plánovanie trás, slúžil ku rozvozu liekov pre seniorov.
2009
Po návrate z Veľkej Británie Tomáš Pajonk zakladá so spoločníkom a vedúcim vývoja Radkom Vermiřovským Solvertech. Pracujú na vývoji aplikácie Tasha použiteľnej na slovenskom trhu.
2010
Akvizícia prvého zákazníka aplikácie Tasha.
2012
Solvertech prekročil prvú desiatku licencií aplikácie Tasha. Tím sa rozrástol o spoločníka a vedúceho podpory a implementácie Bohdana Kotúčka.
2016
Solvertech sa rozrástla o 4 zamestnancov. V spolupráci so spoločnosťou Rohlík.cz začína vyvíjať unikátny softvér na kontinuálne plánovanie dopravy. Logistika najväčšieho českého online predajcu potravín ho používa do dnešného dňa.
2021
Solvertech má 18 zamestnancov/spolupracovníkov a viac ako 100 dlhodobých zákazníkov. Vstupuje na poľský trh, začína vývoj autonómneho produktu mobilnej aplikácie Freya.

Náš tím

18 členov našej posádky tvoria

  • 7 vývojári a programátori, ktorí deň čo deň robia všetko pre to, aby splnili priania zákazníkov a ich individuálne požiadavky na naše systémy,
  • 6 pracovníci podpory, ktorí sú každý deň pripravení systém fungovať, aktualizovať, reagovať na otázky a žiadosti upraviť nielen dispečerov,
  • 3 obchodní zástupcovia udržujúci kontakt s existujúcimi zákazníkmi, získavanie nových a rozširovanie podnikových portfólií a referencií,
  • 2 pracovník administratívy a fakturácie, aby bolo všetko na správnom mieste v správnom čase.

Zrýchlite, zlacnie. Zarobte viac.

    Vašej správe sa budeme ihneď venovať.