Freya nie je len mobilná aplikácia pre vodičov. Je to tiež prehľadný a dostupný portál pre manažérov / dispečerov / zákaznícky servis, kde vidíte všetky aktuálne trasy pod drobnohľadom.
Po dokončení optimalizácie môžete posielať plánované trasy priamo z Tasha alebo odkiaľkoľvek cez API. Vodič tak presne vie, čo ho v daný deň čaká a dispečer alebo manažér môže sledovať aktuálnu polohu všetkých vodičov, percento doručených objednávok, či dôvody nedodania.
Zjednodušenie práce pre vodičov a dokonalá kontrola nad tým, čo sa práve deje a kde. Freya vám umožňuje flexibilne reagovať na požiadavky vašich zákazníkov bez zbytočnej byrokracie, desiatok e-mailov či dokonca tlačených pokynov. Vyskúšajte demo ešte dnes.
Zníženie nákladov na komunikáciu medzi dispečerom a vodičom a vodičom so zákazníkom, už žiadne papierovanie.
Podrobný zoznam objednávok v optimalizovanom poradí.
Dokonalý prehľad o stave úloh, sledovanie času a geolokácie, automatické zaznamenávanie času a súradníc akcií, kniha jázd.
Možnosť priložiť k objednávkam fotografie, napr. doklad o doručení alebo poškodení tovaru.
Na ukladanie a odstraňovanie objednávok vrátane upozornenia, ak sa pokúšate odstrániť nesprávny balík.
Quick Launch Map List, Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic a ďalšie navigačné aplikácie.
Vďaka priebežnej aktualizácii stavu objednávky môžete zo svojho systému odosielať prehľady, dodacie listy alebo faktúry ihneď po doručení.
Nastavenie vlastných formulárov s možnosťami: – len na čítanie, – úprava vodičom povinná na dokončenie úlohy*, – úprava vodičom voliteľná.
Za používanie aplikácie Freya platíte mesačný poplatok na základe rozsahu služieb a počtu účtov (používateľov/mobilných zariadení).
Už dnes môžete začať jazdiť s verziou Start. Má všetko, čo potrebujete na efektívne riadenie dodávok. Vyberte si verziu Premium na podporu QR a čiarových kódov alebo platieb kartou.
O všetko sa postaráme, vysvetlíme ovládanie.
Vytvoríme vám účet na diaľku. Mobilnú aplikáciu si môžete stiahnuť z Google Play. Používateľov si spravujete sami.
Freya pokračuje tam, kde Tasha odchádza. Spojenie nechajte na nás. Pokiaľ potrebujete prepojenie s iným systémom, na vyžiadanie pošleme odkaz a prístupové údaje ku Swagger dokumentácii.
Vďaka premyslenému a jednoduchému dizajnu nie je potrebné žiadne školenie vodiča a používanie je úplne intuitívne. Používatelia portálu sa s ním naučia pracovať za pár minút.
Dva účty pre vodičov a účet pre dispečerov, manažérov a call centrum. Skúste to a rozhodnite sa.
Zavolajte na +420 775 865 185, pošlite e-mail na info@solvertech.com alebo použite chat.